بیو گرافی خودم!!

مثل ماه روشن...

مثل ماه مغرور...

 

اسم: هرکی هرچی حال میکنه صدام کنه اسم آدم مهم نیست شخصیت آدم مهمه!

 

تولد-سن:تاریخ تولد مهم نیست تاریخ تبلور مهمه!

 

محل زندگی-محل تولد:اهل کجا بودن مهم نیست "اهل وبه جا بودن"مهمه-بیمارستان!!!

 

تحصیلات:آخرین باری که یادمه خوندن و نوشتن بلد بودم!

 

خانواده:همه یه طرف خواهر مجازیمم یه طرف دیگه!!

 

هر وقت کارم گیر میکنه کفنش میکنم,میبرمش تو قبر میارمش بیرون,زندش میکنم,مریضش میکنم!!!!

 

چهره:ظاهر آدم مهم نیست باطن آدم مهمه!!فکر نمیکنم به ترشم!!!:)

 

پوشش(تیپ):تن آدمی شریف است به جان آدمیت/ نه همان لباس زیباست نشان آدمیت...

 

عشق:عشق فقط دو نوع,"عشق مادر به فرزند و عشق بنده به خدا"بقیه اش دیگه توهمه!

 

حرف آخر:"ی" حرف یکی مونده به آخرم هم بگم؟؟؟میشه؟؟؟

 

"ه":) حرف دوتا مونده به آخرم هم اگه میخواین بگما؟!

 

 

"سوال دیگه ای هم اگه دارید و میخواید راجع به من بدونید من در خدمتم:)"

 

*به عمه ام کاری نداشته باشید مریضه بدبخت!!!*

 



نظرات شما عزیزان:

متین
ساعت9:48---21 دی 1392
بیو گرافیت توو حلقوماتم





چهره:ظاهر آدم مهم نیست باطن آدم مهمه!!فکر نمیکنم به ترشم!!!




پاسخ: خخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 11 دی 1392برچسب:,

] [ 16:18 ] [ setayesh ]

[ ]