قدر بدونید

مثل ماه روشن...

مثل ماه مغرور...



زن و شوهر پیری با هم زندگی می کردند.

 

 

 


پیر مرد همیشه از خروپف همسرش شکایت داشت و

 

 

 

 

پیرزن هرگز زیر بار نمی رفت و گله های

 

 

 

 

شوهرش رو به حساب بهانه گیری های او می گذاشت.

 

 

 


این بگو مگوها همچنان ادامه داشت تا اینکه یک روز پیرمرد

 

 

 

 

برای اینکه ثابت کند زنش در خواب خروپف

 

 

 

 

می کند و آسایش او را مختل می کند ضبط صوتی

 

 

 

 

را آماده کرد و شبی همه سر و صدای خرناس

 

 

 

 

های گوشخراش همسرش را ضبط کرد.

 

 

 

 


پیر مرد صبح از خواب بیدار شد و شادمان از اینکه

 

 

 

 

سند معتبری برای ثابت کردن خروپف های شبانه

 

 

 

 

او دارد به سراغ همسر پیرش رفت و او را صدا زد،

 

 

 

 

غافل از اینکه زن بیچاره به خواب ابدی فرو رفته

 

 

 

بود!

 

از آن شب به بعد خروپف های ضبط شده پیرزن،

 

لالایی آرام بخش شبهای تنهایی او بود!

 

قدر کسایی که به زندگیتون معنا میدنو بدونید تا دیر نشده...



نظرات شما عزیزان:

fahimeh
ساعت17:54---9 دی 1392
سخت است اتفاقی را انتظار بکشی که خودت هم بدانی در راه نیست !

متین
ساعت12:54---9 دی 1392
قشنگ بود. وبت عالیه ستایش جان.

sona
ساعت23:57---7 دی 1392
ناراحت شدم

=====
ساعت12:20---3 دی 1392
سلام وب زیبای دارید به من هم سر بزنید ونظر بزارید ممنون میشم

tati-lancer
ساعت20:40---2 دی 1392
ای جااااااااااان...با اینکه قدیمی بوووود اما میسی

fahimeh
ساعت17:14---2 دی 1392
گاهـے

ڪـلام در وصـفــ واقعیـتـــــ ڪـم مـےآورد

ناچـ ــار ایـن ســہ نقـطــہ …

و دیگـ ـر هیـــــــچ !





لینکت ک کردم ستایش جون اسم وبتو تغییر ندادی ؟


پاسخ: نه...


sepanta
ساعت15:07---2 دی 1392
این آخرین پاکت بود
سیگاری نمانده برای "کشیدن"
تو بمان، من منت تو را "می‌ کشم" و تو بودنت را "بکش" به رخ واژه هایم!


باران عشق...
ساعت17:38---1 دی 1392


اولین باری که عشقم فهمید سیگار میکشم ،مثل بارون بارید . . . با گریه قسمم داد ” توروخدا دیگه نکش توروخدا ترکش کن ” صداش توگوشمه هنوز ! اما من هنوزم که هنوزه دارم میکشم . . . آخه چون اونم قسم خورده بود ، که ترکم نکنه ولی رفت


سونیا
ساعت16:03---1 دی 1392
سلام خوبی وبلاگت خوب ومعنی داره من اپم خوشحال میشم نظرتودر مورد وبم بدونم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 1 دی 1392برچسب:,

] [ 15:5 ] [ setayesh ]

[ ]